צרכנות מינימליזם והחיים בפשטות

מיכל סבון טבעי: 5 המוצרים שאימצתי לשגרת הטיפוח שלי

מיכל סבון טבעי ביקורת
תוכן עניינים

שנים רבות סבלתי מעור בעייתי בעל שמנוניות יתר, אקנה עקשן ומה לא.

ניסיתי הכל, כל סוגי המסכות, כל סוגי הפילינגים, האגרסיבים, העדינים, אך השימוש בכולם הסתיים תמיד בתחושת אכזבה. לפני בערך ארבע שנים, שניה לפני ייאוש טוטאלי, החלטתי לשנות כיוון ולנסות את הקוסמטיקה הטבעית. שמעתי המון המלצות על המותג “מיכל סבון טבעי” וכשחקרתי עליהם הופתעתי לגלות מוצרים במחירים נוחים הרבה יותר מאצל המתחרים שהקפידו לשווק טייפ קאסט יוקרתי ומיד לאחר ההתנסות במוצר הראשון הפכתי ללקוחה קבועה ומאוהבת במיוחד. 

סבון מיכל הוא עסק חברתי ואקולוגי ששם בצד את הפוזה והאריזות המפוצצות ומתמקד ביצירת קוסמטיקה טהורה, טבעית, ללא חומרים משמרים ולא פחות חשוב- במחיר הוגן ונגיש. אני שמחה שגיליתי את המותג הזה ואני שמחה לתמוך בו ולחלוק אתכם את הביקורת שלי וכמובן את רשימת המוצרים בהם משתמשת באופן קבוע, למען הסר ספק הכתבה אינה ממומנת וכל המוצרים נרכשו מכספי הפרטי.

המוצרים שהכי אהבתי של “מיכל סבון טבעי”:

מיכל סבון טבעי מסכה לפנים פילינג חימר ירוק

1.מסכה לפנים פילינג עדין עם בוץ ים המלח, חימר ירוק ושמן נבט חיטה- 

מסכה פשוט מדהימה שזכתה כבר מספר פעמים כמוצר השנה ואני אישית מכורה אליה. המסכה מתאימה לכל סוגי העור ויעילה מאוד למצבים של אקנה, היא מכילה חימר ירוק שהוא חומר בעל תכונה חזקה של ניקוי עמוק וחידוש של העור. לאחר כל שימוש אני מרגישה שהעור שלי נקי ונעים יותר והמראה שלו חיוני ורענן, אני מקפידה להשתמש בה קבוע פעם בשבוע.

2.סרום פנים נר הלילה, רוז היפ וחומצה הילרונית- 

גם פה מדובר במוצר שנבחר כבר כמה וכמה פעמים כמוצר השנה ונחשב למוצר הדגל שלהם. זה סרום פשוט מצוין שאני רוכשת שוב ושוב, הוא מלא בחומרים טבעיים ופעילים כמו שמן המפ, נר הלילה ורוז היפ שעוזרים לחידוש ומיצוק העור. לסרום יש מרקם נעים ולא דביק שנותן לעור לחות מיידית ואני אישית מרגישה שהעור נראה מבריק ובריא יותר לאחר כל שימוש.

מיכל סבון טבעי קרם פנים עם שמן זרעי רימונים וחמאת בבאסו

3.קרם פנים עם שמן זרעי רימונים וחמאת בבאסו-

קרם לחות מצוין למי שסובל מעור שמן וסבוראי כמוני, אני מאוד אוהבת את העובדה שהוא קליל ועם זאת מעשיר את העור בלחות ונספג בקלות. הוא מלא בדברים טובים כמו שמן רימונים, חמאת בבאסו, חוחובה אורגנית, חמאת קוקוס וזרעי ענבים המתאימים מאוד לעור שמן.

4.מסכת הזנה ארומתרפית לשיער עם חמאת שיאה ושמן חוחובה-

הפעם גלשתי לתחום השיער שגם הוא נושא רגיש אצלי, השיער שלי סובל מהרבה יובש בקיץ הישראלי והמסכה הזו נתנה לי מענה מעולה. היא מעשירה ומזינה את השיער בהמון לחות, הופכת אותו לרך יותר ונותנת לו מראה בריא  בזכות כל השמנים האיכותיים שהיא מכילה.

סבון רחצה בניחוח לבנדר וסבון רחצה

5.סבון רחצה בניחוח לבנדר וסבון רחצה ופילינג לפנים עם שיבולת שועל ודבש-

סבונים העשויים עבודת יד משמנים סופר איכותיים כמו שמן זית בכבישה קרה, שמן קוקוס, חמאת קוקוס ושיאה. לסבון הלוונדר יש ריח מהמם ובסבון השיבולת שועל ניתן להשתמש גם כפילינג לגוף ולפנים, שניהם מנקים בצורה יסודית, מרגיעים את העור ומונעים אדמומיות

אילו מוצרים פחות אהבתי?

חייבת לומר שלא הרבה, המוצר היחיד שהתנסיתי בו ולא השפיע לי טוב על העור הוא הדאודורנט הטבעי שלהם משום שהעור שלי רגיש לסודה לשתיה, מאז אני פשוט מכינה את הדאודורנט שלי בעצמי וכך נפתרה הבעיה.

יש לכם עוד המלצות או ביקורת למוצרי “סבון מיכל” או מוצרי קומסטיקה טבעית אחרים שהצילו אתכם? אשמח שתכתבו לי בתגובות:)

רוצים לקבל עדכונים על כתבות חדשות ישירות למייל שלכם? מוזמנים להכניס פרטים בחלון שבתחתית המסך

שיתוף ב facebook
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב reddit

4 תגובות

  1. סבון מיכל זה הסבון הכי טוב שיש היום בארץ אם לא בעולם
    כל שאר החברות היקרות שדוחפים כימיקלים ומפציצים במחירים כאילו קונים זהב

    1. קניתי סבון לפנים מוצק.פשוט נפלא.וסרום מורחת לפני השינה על עור הפנים ורואה שינוי.אז תודה לך מיכל מוצרים נהדרים

  2. אני משתמשת שנים בקרם הלחות חמאת מנגו ונר הלילה, קרם מעולה. עד שגיליתי את מיכל השתמשתי בקרמים יקרים של קליניק, אין בכלל מה להשוות, עשירית מחיר ופי כמה טוב יותר, הניחוח, המרקם, המרכיבים שאינם מכילים חומרים משמרים!
    לסבונים הטבעיים של מיכל אין תחליף!
    אני רגישה מאוד לריחות סינטטים ושנים רכשתי סבונים טבעיים בכ 30 שח ליחידה (מקווה שמיכל לא ייקרו את המוצרים בעקבות המשוב החיובי הזה..) עד שגיליתי את מיכל, הסבונים איכותיים מאוד ומריחים נפלא.
    אני מזמינה באופן מסודר בטלפון משלוח מרוכז אחת לכמה חודשים כאשר כל סבון עולה פחות מ 11 שח בקנייה של 18 סבונים.
    איזה כיף שגיליתי את מיכל, החיים שלי ממש איכותיים יותר בזכות המוצרים שלהם, קרם לחות, סבונים והשמפו הטבעי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרשמו לניוזלטר

קופון 15% הנחה Ripple Yoga

קוד הקופון:

simpleliving

קבלת קופון

לקבלת הקופון הכניסו את הפרטים הבאים: